suusontour.reismee.nl

Puerto Princesa

Vanochtend zaten we 7.30 uur al aan het ontbijt. Vlak daarna gingen we naar Puerto Princesa. Eerst gingen we naar een krokodillenverblijf. Er stonden allemaal bakken met heeel veel baby krokodillen erin. Buiten hadden ze een paar verblijven met grote krokodillen. Eigenlijk vond ik het maar zielig want ze hadden echt nauwelijks ruimte daar... Na het verblijf gingen we nog even naar een kerkje en een plek waar 143 militairen begraven zijn. Daarna gingen we lunchen. Kip met rijst en een lekker bananensapje. Na de lunch gingen we naar een soort spa waar we een massage kregen. Floor en ik hadden een kamertje naast elkaar met een gordijntje ertussen en de massagevrouwtjes zeiden dat we onze kleren uit moesten trekken en ondergoed aan moesten houden. Die vrouwtjes waren ondertussen gewoon weg gegaan en Floor en ik stonden echt bijna 10 minuten in ons ondergoed te wachten, we kwamen echt niet meer bij. De massage zelf was trouwens ook niet helemaal ons ding. Of het deed pijn of het kietelde heel erg. Het was wel heel grappig allemaal en we roken in ieder geval lekker toen we klaar waren. Toen de massage klaar was gingen we naar de shoppingmall voor een simkaart en de supermarkt daar. De mall was best wel modern en ze hadden heel veel spullen in die supermarkt dus dat was wel fijn! We werden weer met de trycicle naar een busje gebracht. Ik zat met Lindw (Iers) en Floor samen en we hadden het over alleen reizen. Zij zijn allebei 23 dus ze vonden me nog heel jong haha. Linda zei namelijk dat dit ook haar eerste reis is en dat ze dit nog niet durfde toen ze 19 was. Rond 19.00 uur waren we terug en konden we meteen eten. We aten spaghetti haha maar die was heel zoet. Ik heb toch liever rijst! Nou dat was het weer voor vandaag! Bedankt voor al jullie reacties trouwens! Ik lees ze allemaal en vind ze heel erg leuk, ik kan ze alleen niet beantwoorden haha.. Maar blijf vooral reacties plaatsen (:

Reacties

Reacties

Brenda Eekhuis

Hoi Susanne,
Ik zit nu ook even in de zon in de tuin. Ja nu is het even lekker weer hahah waar jij zit vele malen beter maar ja...het schoot me ineens te binnen dat je je reisverhalen online zou zetten, dus heb net alles gelezen! Super leuk! Hoop dat je het enorm naar je zin hebt!! Ik blijf via je moeder natuurlijk op de hoogte haha. Geniet er lekker van en zal zeker af en toe je verhalen lezen. Maak er maar een top tijd van.Veel plezier!!

margreeth

Krijg er een goed beeld bij wat je schrijft. En dat jouw medereisgenoten dit nog niet durfden toen zij 19 waren, bewijst maar weer dat jij Super stoer bent... lve groet Margreeth

Inge

Ziet er allemaal toppie uit! Mooi verslag, blijf je volgen! Dikke kus van je tante! XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!