suusontour.reismee.nl

Manilla

Lieve mensen,

Mijn avontuur is eindelijk begonnen! Na een lange maar rustige reis ben ik aangekomen in Manila. Ik zit in het 'Red Planet Aseana Hotel', op de 10e verdieping! Altijd fijn als je niet van hoogtes houdt.. Ahum. het taxiritje van het vliegveld van Manila naar het hotel was trouwens nog wel even een dingetje hoor. Het was ontzettend druk op de weg, overal getoeter en iedereen neemt overal voorrang. In Indonesië ging het er ook zo aan toe maar het blijft me verbazen! Een soort van open taxibusjes waar mensen gewoon instappen terwijl dat ding nog rijdt, scooters die zich tussen de kleinste openingen wringen en mensen die zomaar oversteken. Niet te geloven haha.

Nu lig ik lekker op bed te wachten tot Merel komt. Merel gaat ook de cultuurweek doen op Palawan (plek waar we morgen samen heen vliegen). Ze zit in hetzelfde vrijwilligershuis dus hebben we besloten dat we morgen samen verder daarheen reizen. Travelactive, onze reisorganisatie, had ons in contact gebracht zodat we al een beetje konden kennismaken! Ik denk dat ik maar even wat ga slapen nu want ik ben best moe van die hele reis. Morgen om 13.45 uur vertrekt onze vlucht naar Puerto Princesa, Palawan. Dan worden we naar het vrijwilligershuis gebracht en krijgen we meer informatie. Ik hoop dat de wifi daar goed genoeg is voor mijn reislog!

Nu ga ik echt slapen! Weltrusten (:

Reacties

Reacties

José

Leuk om te lezen Suus. Slaap lekker ???? en morgen een goede doorreis gewenst! Liefs, mam ????

Karin

De kop is eraf, Susanne! Je nachtrust zit er bijna op zie ik, terwijl die voor ons is begonnen. Goede laatste trip en ik hoop dat je een leuke reisgenote treft! Dikke knuffel, Karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!